Een chat verliep vervelend. Hoe kan ik de gebruiker melden?
Tijdens elke nieuwe chat is er een meld knop waarbij je kan aangeven wat er gaande is. Onze moderatators zullen het gesprek controleren en de gebruiker blokkeren indien nodig.
In een chat met een vriend is er op dit moment nog geen meld knop. Je kan ervoor kiezen om iemand meteen te verwijderen uit je vriendenlijst. Bij serieuze zorgen kan je ons altijd een e-mail sturen.
Ik ben geblokkeerd. Wat nu?
Je bent geblokkeerd omdat je de regels geschonden hebt. De meeste blokkades zijn tijdelijk, waarna je weer volledig toegang hebt.
Heb je het idee dat je onterecht bent geblokkeerd? Waar gewerkt wordt, worden fouten gemaakt. Stuur ons een e-mail met je Blokkade ID, en wij zullen deze nogmaals controleren.
Gebruikers met een PLUS abonnement worden niet anders behandeld dan andere gebruikers.
Mijn foto of gegevens worden misbruikt. Wat kan ik doen?
Het is heel erg vervelend dat één van onze gebruikers je foto of gegevens misbruikt. Wij raden het altijd aan om melding de te doen bij de politie en/of aangifte te doen.
Neem naast bovenstaande ook direct contact met ons op zodat wij deze gebruiker kunnen blokkeren en de gegevens kunnen klaarzetten voor een eventueel verzoek van de politie.
Persoonlijk contact
Heb je liever persoonlijk contact? Check onze contactgegevens.